..::apixzoro::.. before read just click song 4 you :D
The City That Never Sleeps
blog aku tk awesome mcm blog kowang :D



Older Post | Newer Posts
posted : Thursday, October 27, 2011
title :
#I choose you back too because you can only medication I to be a good person: D


hoi budak :D haha aku post nyh sajee jee erk . cite dy mcm nyh , first2 aku ingat kn saje2 laa letak name dy kt ( ) then dy pun letak nama aku :3wow  haha esok aku online tibe2 dy maen B -,- terkejot PAK pastu owg sekeling tanye aku kau kapel ngn illya ke?aku just ERK , sbb dy tk online dalam masew 2 jam gitu ad budak nyh tanye iaitu adeq angkat aku dy tanye soalan yg same pewh muke aku berubah bhaii nasib baek time tu dy online aku tanye dy . WEYH dowang tanye yg kite nyh kapel nk jawab ap nyh??yes kan jee r BOLE? =='' then dy kate ok pewh aku TEROZ senyum sampai ke telinge tapi tk cecah r --'' :D start tu laa kapel balek . WEE~ pelik tk aku nyh??? HHAAHAHA 
AKU BEDULI APA kau nk cakap ape pun aku tk kesah asl kn tk melebih sudah :D
happy BHAI :D



#hye my dreams just want you back with menow I've managed to get you back, but I was afraid of losing you for the third time'(I will try to be the best for you: D if you were loyal not impossible, can last a long timeD BELIEVE it

I LOVE LIKE A LOVE SONG BABE