..::apixzoro::.. before read just click song 4 you :D
The City That Never Sleeps
blog aku tk awesome mcm blog kowang :D



Older Post | Newer Posts
posted : Monday, October 17, 2011
title :
ntah kenape kau mcm dh juah dariii aku then name fb kau yg dalam ( ) tu maen ubah2 sedangkn kau ckp kt aku kau dh tuka pass erk-,-hahaha XD whatever larh dhoee kau nk buad ap . lepasnyh MAYBE aku tk amik kesah pasal kau DAn MAYBE aku anggap kau sebagai kawan jeaa , maap kan aku . MAYBE jeee, kalau kau TK ubah perangai kau kn , DH TKDE MAYBE2 teroz siyes :D soo kalau lepasnyhh perangaii aku mcm CELAKE kau tgk perangai kau dulu ~ aku Tk pernah curang ngn kau , sbb aku NK kau owg terakhir dalam hidop aku :D tapi kau~ erkk ^..^ hahah, k r hati aku TERTEKAN leklek aku mampos jeee XD , byebye .


to:my heartbeat :3